Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dx.doi.org/10.18419/opus-5386
Langanzeige der Metadaten
DC Element | Wert | Sprache |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ziegler, Heide | de |
dc.date.accessioned | 2013-08-14 | de |
dc.date.accessioned | 2016-03-31T09:07:58Z | - |
dc.date.available | 2013-08-14 | de |
dc.date.available | 2016-03-31T09:07:58Z | - |
dc.date.issued | 1991 | de |
dc.identifier.other | 392978458 | de |
dc.identifier.uri | http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-86062 | de |
dc.identifier.uri | http://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/5403 | - |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.18419/opus-5386 | - |
dc.description.abstract | "Requiem lor a Nun" is usually classified as a novel. Yet it remains an irritating example of the genre, since it appears to defy even the loosest definition of a novel. It consists of the three acts of a play called "Requiem for a Nun", each of which is preceded by a long introduction seemingly unrelated to the action, if not the setting, of the play. | en |
dc.language.iso | en | de |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | de |
dc.subject.classification | Faulkner, William / Requiem for a nun | de |
dc.subject.ddc | 810 | de |
dc.title | Art and omnipotence: genre manipulation in "Requiem for a nun" | en |
dc.type | conferenceObject | de |
dc.date.updated | 2013-09-03 | de |
ubs.fakultaet | Philosophisch-historische Fakultät | de |
ubs.institut | Institut für Literaturwissenschaft | de |
ubs.opusid | 8606 | de |
ubs.publikation.source | Lombardo, Agostino (Hrsg.): The artist and his masks. Roma : Bulzoni Editore, 1991 (Studi e ricerche 35). - ISBN 88-7119-392-X, S. 385-395 | de |
ubs.publikation.typ | Konferenzbeitrag | de |
Enthalten in den Sammlungen: | 09 Philosophisch-historische Fakultät |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
zie14.pdf | 4,02 MB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repositorium sind urheberrechtlich geschützt.