Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dx.doi.org/10.18419/opus-5386
Langanzeige der Metadaten
DC ElementWertSprache
dc.contributor.authorZiegler, Heidede
dc.date.accessioned2013-08-14de
dc.date.accessioned2016-03-31T09:07:58Z-
dc.date.available2013-08-14de
dc.date.available2016-03-31T09:07:58Z-
dc.date.issued1991de
dc.identifier.other392978458de
dc.identifier.urihttp://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-86062de
dc.identifier.urihttp://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/5403-
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.18419/opus-5386-
dc.description.abstract"Requiem lor a Nun" is usually classified as a novel. Yet it remains an irritating example of the genre, since it appears to defy even the loosest definition of a novel. It consists of the three acts of a play called "Requiem for a Nun", each of which is preceded by a long introduction seemingly unrelated to the action, if not the setting, of the play.en
dc.language.isoende
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessde
dc.subject.classificationFaulkner, William / Requiem for a nunde
dc.subject.ddc810de
dc.titleArt and omnipotence: genre manipulation in "Requiem for a nun"en
dc.typeconferenceObjectde
dc.date.updated2013-09-03de
ubs.fakultaetPhilosophisch-historische Fakultätde
ubs.institutInstitut für Literaturwissenschaftde
ubs.opusid8606de
ubs.publikation.sourceLombardo, Agostino (Hrsg.): The artist and his masks. Roma : Bulzoni Editore, 1991 (Studi e ricerche 35). - ISBN 88-7119-392-X, S. 385-395de
ubs.publikation.typKonferenzbeitragde
Enthalten in den Sammlungen:09 Philosophisch-historische Fakultät

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
zie14.pdf4,02 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repositorium sind urheberrechtlich geschützt.