Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.18419/opus-6067
Authors: Scholze, Frank
Stephan, Werner
Title: Electronic Publishing
Issue Date: 2002
Publication type: Preprint
Published in : Medienwissenschaft : ein Handbuch zur Entwicklung der Medien und Kommunikationsformen / hrsg. von Joachim-Felix Leonhard ... Berlin : de Gruyter, 2002. - ISBN 3-11-016676-3, S. 2634-2648. URL http://dx.doi.org/10.1515/9783110166767.3.54.2634
URI: http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-30529
http://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/6084
http://dx.doi.org/10.18419/opus-6067
Abstract: Begriff und Geschichte, Definition und Arten des Electronic Publishing werden vorgestellt und erläutert.
Appears in Collections:13 Zentrale Universitätseinrichtungen

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hsk15_3_248_electronic_publishing.pdf87,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in OPUS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.