Please use this identifier to cite or link to this item: http://dx.doi.org/10.18419/opus-11292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorMunz, Claus-Dieter (Prof. Dr. rer. nat.)-
dc.contributor.authorErbig, Lars-
dc.date.accessioned2021-02-22T08:42:31Z-
dc.date.available2021-02-22T08:42:31Z-
dc.date.issued2021de
dc.identifier.other1749086026-
dc.identifier.urihttp://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/11309-
dc.identifier.urihttp://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-ds-113095de
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.18419/opus-11292-
dc.language.isoende
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessde
dc.subject.ddc620de
dc.titleAeroacoustic simulation of turbulent boundary layer induced automotive gap noiseen
dc.typedoctoralThesisde
ubs.dateAccepted2020-05-27-
ubs.fakultaetLuft- und Raumfahrttechnik und Geodäsiede
ubs.institutInstitut für Aerodynamik und Gasdynamikde
ubs.publikation.seitenxii, 190de
ubs.publikation.typDissertationde
ubs.thesis.grantorLuft- und Raumfahrttechnik und Geodäsiede
Appears in Collections:06 Fakultät Luft- und Raumfahrttechnik und Geodäsie

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Erbig_2021.pdf57,36 MBAdobe PDFView/Open


Items in OPUS are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.