Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dx.doi.org/10.18419/opus-10389
Autor(en): | Braun, Thorsten |
Titel: | Applied theory of science in higher education development |
Erscheinungsdatum: | 2014 |
Dokumentart: | Konferenzbeitrag |
Konferenz: | Educational Development in a Changing World (ICED, 2014, Stockholm) |
URI: | http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:bsz:93-opus-ds-104066 http://elib.uni-stuttgart.de/handle/11682/10406 http://dx.doi.org/10.18419/opus-10389 |
Bemerkungen: | The presentation was held at June 16th 2014 in Stockholm. |
Zusammenfassung: | The presentation reflects on the potential of Theory of Science as a tool for improved learning outcomes. It is argued, that a fundamental description of disciplinary borders and assumptions are helpful for student development and the acquisition of knowledge. |
Enthalten in den Sammlungen: | 13 Zentrale Universitätseinrichtungen |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
ICED 2014 Full Paper 140608-E-1087 Braun.pdf | Full Paper | 287,77 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
ICED 2014 140610 ICED Presentation.pdf | Presentation | 792,06 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repositorium sind urheberrechtlich geschützt.